Druk personalizowany – jak się go robi?

Poprzez zastosowanie najnowszych technologicznie maszyn (druk cyfrowy) wraz z połączeniem z odpowiednim oprogramowaniem, a także wiedzą oraz doświadczeniem, personalizacja druków staje się nie tylko szybka w realizacji, ale również konkurencyjna cenowo. A może personalizacja kopert? Dla swoich klientów drukarnie oferują pomoc w przygotowaniu baz danych i materiałów tak, aby późniejszy druk personalizowany stał się czynnością łatwą, a także szybką oraz powtarzalną, natomiast koszty były na jak najbardziej możliwie na najniższym poziomie. Popularne materiały, które to najczęściej są personalizowane: wizytówki oraz druki firmowe, druki ścisłego zarachowania czyli np. druki zamówień, druki wydań towarów, a także zaproszenia na uroczystości oraz ważne wydarzenia, koperty standardowe oraz reklamowe (indywidualna grafika), jak również bilety, bony i kupony rabatowe, identyfikatory na konferencje, oraz naklejki informacyjne, karty gwarancyjne, ulotki oraz foldery reklamowe, i przesyłki handlowe.
Od dziś każdy wydruk może stać się inny. Każdy wydruk może stać się wyjątkowy. Wystarczy tylko, że przygotujesz projekt, w którym wybrane przez Ciebie elementy będą wstawiane według listy. A konkretnie mogą to być np. dane osobowe, a także mogą to być różne motywy graficzne, jak również mogą to być całe inne projekty. Poznaj nowy wymiar handlowej oraz marketingowej komunikacji. Zostaw konkurencję daleko w tyle! A zatem wykorzystaj informacje o swoich klientach oraz pozyskaj ich nadając treści wysyłanych dokumentów indywidualny charakter. Bo właśnie zmieniać możesz praktycznie cokolwiek: szatę graficzną, a także czcionkę, akapity, obrazki, czy tło dokumentu – a wszystko to uwzględniając przy tym np. wiek, płeć, zainteresowania, a także status społeczny czy miejsce zamieszkania odbiorcy. A co możesz zyskać? Większą efektywność komunikacji, większy wskaźnik odpowiedzi oraz niższe koszty. Druk personalizowany zmiennych danych na poszczególnych przesyłanych dokumentach jest sterowany za sprawą bazy danych. Druk personalizowany– dokumenty wydrukuje się na papierze. Oprócz zatem klasycznej personalizacji można również modyfikować treść wysyłanych dokumentów biorąc pod uwagę branżę, a także rejon geograficzny czy zmienne socjodemograficzne. Od dziś przygotuje się do druku jeden szablon, który uwzględni każdą ze zmian.